Migränanfall

Länk | Irl |2014-04-01 | 14:22:00 | Kommentarer: 1

Efter vaccinationen idag drabbades stackars jag av migrän anfall i skolan (somliga brukar kalla det för biverkningar..). Ni som har haft migrän förstår vad det innebär, och man kan knappast påstå att det är roligt.. Extrem huvudvärk (huvudet känns även tyngre), illamående och man kan typ varken sitta, ligga eller kolla på tv eller dylikt. Så jag ringde mammsen och stack hem runt 10 snåret. Sedan har jag legat i soffan och tyckt synd om mig själv (så jobbig migrän att jag inte kunde ligga hade jag inte). Istället för den snuskiga skolmaten fick jag åtminstone Mc Donald's, det var den ända posetiva saken! Men nu när klockan är lite innan halv tre har huvudvärken och illamåendet tynat bort. Nu känner jag mig mer hängig och det känns som om jag ska somna på min dator ... haha. 
 
Jag har också bestämt mig för att börja på en novell, första delen kommer i ett inlägg direkt efter detta inlägget publicerats, så håll utkik!
 



  Saga Mistdawn

Aww.. jag 'smittade' dig med huvudvärk/migrän via Skype igår o3o

Get well soooon!

Svar: Haha, det var antagligen bara bivärkningar efter vaccinationen, med tanke på att flera andra i min klass drabbades också av illamående och huvudvärk.
everwind.blogg.se

2014-04-01|14:37:04 | http://sagamistdawn.blogg.se



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se