Har ni sätt de nya buggarna?

Länk | Allmänt |2014-04-01 | 14:35:00 | Kommentarer: 0

Har ni sätt det nya buggarna? o3o
 
 Edit: Läste nu på SSO's facebook sida, 'buggen' med alla NPC är ett april skämt. *Didn't see that coming* xD
 
Tänkte lägga upp lite bilder här, vill ni ha en utförligare beskrivning om buggarna så är de publicerade på min andra blogg xD Men här tänkte jag skriva ner mina egna tankar om buggen, och somsagt på min andra hittar ni utförligare information om buggen!
 
För att se det andra inlägget tryck (H Ä R !)  
 
(Tryck emellan dessa (     )  åvanför.)
 
 
 
 
Först och främst så har vi alla de olika hästarna som för andra spelare ändrar färg om man pratar med en kanin! Fast för en själv så är allt som vanligt och man får bara upp en notis om att fuktionen endast är för starthästarna!
 
Ögonen på hästarna vart super läskiga som ni speciellt kan se på bilden åvanför. *Med min snygga karta på sidan huehue*
 
Tycker faktiskt att hästarna ser riktigt söta ut i färgerna, förutom att ögonen är läskiga, och att de inte har man eller svans o.o' *Ja, kanske detta är en halloween updatering, skoja bara ;D*
 
 
 
 
Och ponnyn ser ut som Rainbow Dash ponny edition från My Little ponny serierna xD *Jag nördade MLP som liten.*
 
 
 
 
 
 
 
Och nu till nästa bugg!
 

Alla NPC's i SGB efter att jag loggade ut och in en gång, böts ut till Courtney/Barney/Marley/Carney figurer, det ser väldigt roligt ut, men det vart snabbt tråkigt och ensidigt att kolla på! 
 
 
 
 
 
 



                     



Kommentera här!
Namn:
Kom ihåg mig

Mail:


Bloggadress:


Kommentar:

 

Välkommen till min blogg!







Lily Rainstorm
StarStableWorld.se